Opgelost door Beautycatch: Misleiding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46929
Gebruiker
Thea
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook ik heb een proeftube besteld en 4 euro verzendkosten betaald. Bij de ontvangst was al de aankondiging van de volgende zending bijgevoegd. Er was op die aankondiging geen enkel bedrag genoemd van de prijs die de zending zou zijn. Ik heb onmiddellijk een mail gestuurd met de mededeling dat ik geen producten meer wenste te ontvangen en toen kreeg ik als antwoord dat ik een abonnement had en dat de door mij bestelde tube crème geen proeftube is maar een "welkomst geschenk". De vervolgzending heb ik ongeopend nog dezelfde dag aangetekend teruggestuurd (kosten 11 euro). Ik heb ook nog tel. contact gezocht met hun support in Nederland, maar daar krijg ik een voor mij onverstaanbare kreet in het Engels en wordt de verbinding verbroken. De 165 euro was al afgeschreven voordat ik het pakket in de brievenbus kreeg.Ik heb geen contract getekend en ook de proeftube heb ik teruggestuurd.
Thea de Vos.

De oplossing

Ik heb geen contract getekend. Er is 165 euro van mijn VISA-rekening gehaald terwijl ik dat van tevoren nadrukkelijk verboden had.
Ik wil gewoon mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beautycatch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Thea
    Datum
    Via ICS cardservice is het gelukt om mijn € 165,- terug te krijgen. Ik heb mijn hele correspondentie en de bewijzen van retourzendingen opgestuurd naar Visa en dat was voor hun voldoende om te storneren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thea
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy