Klacht Beautycatch: ongevraagde toezending en afboeking van 165 euro van creditcard

johan

Ik heb deelgenomen aan een enquette in een tijdschrift (kampioen ANWB). Ik won een prijs nl verzorgingsproducten te waarde van 100 euro. Gevraagd werd 4 euro verzendkosten via creditcard te betalen.
Ik ontving een tube Skinlift.
Later ontving ik ongevraagd een volgende zending van 3 tubes en een aankondiging van een vervolgzending op 16-04-2014. van mijn creditcard is 165 euro afgeschreven voor de eerste zending. ik heb beautycatch een email gestuurd met het verzoek me geen producten meer toe te sturen en het ten onrechte afgeschreven bedrag terug te boeken op mijn creditcard rekening.

Ik verwacht van Beautycare dat ze het ten onrechte afgeschreven bedrag terug betalen.
Ik wens geen verdere producten te ontvangen en geef geen toestemming voor het afschrijven van bedragen van mijn creditcard. als er al een contract is ontstaan dan wens ik dat dit onmiddellijk wordt beëindigd. Ik ben nooit bewust een contract aangegaan.

Wij vinden dat Beautycatch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beautycatch?