Klacht Beautydolls.nl: Geen waisttrainer
Details
Klacht
Ik ben inmiddels langer dan 6 maanden bezig met het sturen van e-mails, telefonisch contact op te nemen, en brieven te sturen, echter krijg ik geen gehoor. Ik heb destijds een waisttrainer besteld van beautydolls.nl. Nog geen maand later waren de haakjes van de waisttrainer kapot. Ik moest toen foto`s opsturen. Dit heb ik toen gedaan. Toen werd mij gevraagd om hem op te sturen. Heb ik toen ook gedaan. Toen werd mij een nieuwe beloofd. Maar elke keer als ik dan de maat aangaf, kreeg ik als antwoord dat deze uitverkocht is terwijl hij wel nog op de website te bestellen is? Op een gegeven moment kreeg ik helemaal geen reactie meer. Ik heb toen met verschillende instanties contact opgenomen, maar deze hebben ook niet tot een resultaat geleidt. Als laatst heb ik een aangetekende klachtbrief opgestuurd, maar kreeg ik deze gewoon weer terug, omdat er niemand op het adres te vinden was. Ik ben echt woedend. Er wordt mij iets beloofd waar ik recht op heb. Dan mag ik er toch vanuit gaan dat dit wordt opgelost?Gewenste oplossing
Liefst geld terug en anders nieuwe waisttrainer- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.