Klacht Beautydolls.nl: Geen waisttrainer

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 261078
Gebruiker
T. Saghari
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben inmiddels langer dan 6 maanden bezig met het sturen van e-mails, telefonisch contact op te nemen, en brieven te sturen, echter krijg ik geen gehoor. Ik heb destijds een waisttrainer besteld van beautydolls.nl. Nog geen maand later waren de haakjes van de waisttrainer kapot. Ik moest toen foto`s opsturen. Dit heb ik toen gedaan. Toen werd mij gevraagd om hem op te sturen. Heb ik toen ook gedaan. Toen werd mij een nieuwe beloofd. Maar elke keer als ik dan de maat aangaf, kreeg ik als antwoord dat deze uitverkocht is terwijl hij wel nog op de website te bestellen is? Op een gegeven moment kreeg ik helemaal geen reactie meer. Ik heb toen met verschillende instanties contact opgenomen, maar deze hebben ook niet tot een resultaat geleidt. Als laatst heb ik een aangetekende klachtbrief opgestuurd, maar kreeg ik deze gewoon weer terug, omdat er niemand op het adres te vinden was. Ik ben echt woedend. Er wordt mij iets beloofd waar ik recht op heb. Dan mag ik er toch vanuit gaan dat dit wordt opgelost?

Gewenste oplossing

Liefst geld terug en anders nieuwe waisttrainer
Geboden oplossing
Er is niks mee gedaan. Graag geld terug of een nieuwe waisttrainer zoals beloofd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Beautydolls.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen