Klacht Beautydolls.nl: Geld wordt niet terug gestort
Details
Klacht
Op 25 oktober heb ik een bestelling geplaatst. Het product Bouncecurl zou eigenlijk de volgende dag geleverd worden. Uit mailcontact bleek dat het product door vertraging bij de douane aan het eind van de week geleverd zou worden, dus 28 oktober. Omdat de levering 2 weken later nog uitbleef en ik niet meer op de hoogte gehouden werd heb ik Beautydolls.nl verzocht om mijn geld terug te storten.Beautydolls.nl reageerde echter niet op mijn vraag om mijn geld terug te storten, maar bleef zeggen dat ik mijn product zou ontvangen.
Het is nu echter al 16 oktober en ik mijn product nog niet ontvangen, noch is mijn geld teruggestort waar ik al meerdere keren om heb gevraagd.
Beautydolls.nl hoeft dus niet meer het product op te sturen, maar ik wil graag mijn geld terug ontvangen.
Gewenste oplossing
Product hoeft niet meer geleverd te worden, ik wil mijn geld terug ontvangenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.