Klacht Beautydolls.nl: Na zolang wachten verkeerde waistrainer ontvangen! Eis geld terug !!

Klachtnummer
# 106221
Gebruiker
S.bouiaglafen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Mijn waistrainer besteld bij beautydolls.
Helaas was de wiastrainer te groot. Waar na ik meteen de waistrainer terug heb gestuurd. Voor een kleine maat . 2 weken niks gehoord te hebben , zelf contact
Opgenomen hoelang het nog ging duren. Zo snel mogelijk zo mijn bestelling komen.

Daarna weer 2 weken verder krijg ik eindelijk een waistrainer binnen. En ja hoor de verkeerde maat!!!

Weer retour terug gestuurd.
Heb weer aantal weken moeten wachten. En wat denk je , : en heel
Ander soort waistrainer ontvangen dan de originele die ik had besteld.

ze reageren niet op mijn mailtjes, en heb mijn geblokkeerd op instagram omdat ik dot bericht hierboven heb opgeschreven!!

Ik wil per direct mijn geld terug!!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug .
Ik heb iets ontvangen wat ik niet heb besteld .

6 reacties

  1. Auteur
    Beautydolls.nl
    Datum
    gaarne product retour sturen dan zullen wij het geld overmaken
  2. Auteur
    S.bouiaglafen
    Datum
    Ik zal het Pakket per direct vandaag met aangetekend post terug zen den. Dank u wel voor jullie medewerking en helaas dat het zo gelopen moest zijn.
  3. Auteur
    Beautydolls.nl
    Datum
    Wij hebben het product in goede orde ontvangen wij zullen het geld retouneren
  4. Auteur
    S.bouiaglafen
    Datum
    We zijn nou bijna een week verder. Ik heb nog niks op mijn. Rekening. Ontvangen???
  5. Auteur
    Beautydolls.nl
    Datum
    Wij hebben het geld gerouterneerd
    Zie uw bank als u het nog niet heeft ontvangen want bij ons is het verwerkt
  6. Auteur
    S.bouiaglafen
    Datum
    Dan vind ik het heel erg vreemd dat juie niet op mijn mailtjes reageren..
    En dat ik niks op mijn bankrekening heb staan. Graaag bewijs bevestiging opsturen !!!

Ook een klacht indienen over Beautydolls.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen