Opgelost door Beauvita: Beauvita houd geld van rekening af ongevraagd :(

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 103646
Gebruiker
softenfun
Datum
1 reactie

Details

De klacht

hallo beauvita heeft geld afgeboekt van mijn rekekening ik heb het laten storneren en hun geblokkeerd nu wil ik graag adres hebben van hun zodat ik hun kan opzoeken want hier houd ik dus echt niet van wrong time wrong person ik weet helemaal niet af het produkt wel werkt ik gebruik het pas 3 dgn en tis van proefpakket .als ik hier mee zeik krijg met inkasso bureau dan laat ze maar komen ik heb wel wat achter deur staan voor die gastjes.en wegrennen heeft dan geen zin meer want ik laat hond los en je komt niet meer van de tuin af .

De oplossing

graag geen produken meer sturen want ik ga door het lint alles wat ik krijg stuur ik aangetekent terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beauvita hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    softenfun
    Datum
    heb ze zelf ook een mail gestuurt waardoor mijn klacht is verholpen je moet me wel niet vragen wat ik in die mail gezet heb naar hun toe maar het helpte direct zo zie je maar als je je mond opentrekt in deze maatschappij kom je heel stuk verder

Uiteindelijke oplossing

Auteur
softenfun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?