Klacht Beauvita: Terugsturen ontvangen artikelen

D.v.Tilburg

Beste,
Een paar weken geleden heb ik 4 proefpakketten van jullie ontvangen. Deze artikelen hebben mij echter niet geholpen. Ik wens daarom ook geen verdere artikelen meer te ontvangen. Vandaag 15 april heb ik 3 artikelen (produktnummer: 31000021, 31000025, 31000026) van jullie ontvangen die ook dus graag wil retourneren. Er is 4x €24,90 van mijn rekening afgehouden die ik inmiddels gestorneerd heb. 1 artikel zou dus nog verstuurd moeten worden maar dat wil ik dus ook niet ontvangen.

De artikelen zitten nog volledig in de verpakking en ik zou deze dus graag retour sturen. Ik ontvang hier graag een antwoordnummer voor om alles kosteloos retour te kunnen zenden. Het artikel dat nog door jullie verstuurd moet worden (er zijn nl 4 bedragen van mijn rekening afgehouden) wens ik dus ook niet te ontvangen.
Ik heb inmiddels de bank laten weten geen verdere zaken met jullie te willen doen en er kan dus ook geen geld meer worden afgehouden. De bedragen die 13-04-2015 door stichting foundation docdata zijn afgehouden wens ik dus graag terug te krijgen op mijn rekening.
Verder wens ik dus geen artikelen/ toezendingen van jullie meer te ontvangen.

Wij vinden dat Beauvita hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?