Klacht Bebeqo: Kinderawagen niet ontvangen

Klachtnummer
# 147757
Gebruiker
Dijksman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 6 januari 2016 een kinderwagen compleet autostoel en reiswieg Bomo 3in1 set V3 besteld en betaald (zie de bijlage). Het staat op uw website dat levertijd is 1-2 werkdagen, maar tot nu toe ik heb niks ontvangen? Ik heb ook geen email bevestigen en ik heb geen barcode ontvangen als dit artikel wordt bezorgen. Ik heb een email sturen maar geen reactie ontvangen. Ik heb ook gebeld naar telefoon 0103070485 maar niemand pakt op mijn telefoon. Ik heb een contact formulier 3x versturen via www.bebeqo.nl maar misluktr. Wat slecht bedrijf!!! Telefoon niet bereikbaar, geen reactie via email en kan niet klacht indienen via Bebeqo website. Ik verzoek u het bedrag van 199 euro terugstorten naar mijn bank rekening NL41INGB0005791637 op naam C.Dijksman
IK verzoek uw reactie zo spoedig mogelijk.

De oplossing

Ik verzoek het bedrag van 199 euro terugstorten naar mijn bank rekening NL41INGB0005791637 op naam C.Dijksman

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bebeqo?