Klacht Bebeqo: Levering kinderwagen word telkens uitgesteld, wacht ipv 4 weken nu al 8 weken.

Anoniem

Ik heb op 26 april 2012 een kinderwagen van het merk Grander gekocht bij Bebeqo.
Na 2 weken had ik contact opgenomen wanneer hij ongeveer geleverd zou worden. Dit werden helaas weer wat weken langer. Nu was mij beloofd dat hij vandaag 15Juni zeker binnen zou zijn. Heb tot op heden niks gehoord. Inmiddels ben ik 37 weken zwanger en heb ik dus nog steeds geen kinderwagen. Verder heb ik ook nooit mails ontvangen van hun en heb ik er telkens zelf achteraan moeten lopen. Ik wil nu dus graag mijn geld terug.

Ik wil graag z.s.m mijn geld terug ontvangen

Bebeqo
    Beste Klachtenkompas, Vanwege de vertraagde levering van ons fabrikant hebben enkele klanten van ons hun bestelling niet op tijd ontvangen. De meesten hebben hiervoor financiële compensatie ontvangen zoals fikse kortingen of natuurlijk het terugstorten van het aankoopbedrag en het annuleren van de order. In het geval van mevr. Drent was haar bedrag op 30-06 terug betaald.Mvg,Bebeqo

Ook een klacht indienen over Bebeqo?