Opgelost door Bebeqo: No response after 2 months of payment

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 268930
Gebruiker
alexdev
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I made an order 2 months ago, it was paid, but I still didn’t get my items. A week after payment I saw on the website that my order is “Processing” so I got in touch with them and they said my order is going to be delivered in 4 weeks. Unfortunately, 4 weeks already passed. I sent them an email to check the status but they never replied. I made a lot of calls, but nobody picked up either.

De oplossing

I would like to get refund.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
alexdev
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bebeqo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen