Klacht Bebo Parket: Misleidende reclame

Lisa1998

klacht voor bebo parket.

Vandaag erg teleurgesteld bij de bebo parket weg gegaan, vanwege mijn zwangerschap moest ik noodgedwongen verhuizen, helaas zit ik in de bijstand dus heb maar een klein budget. via via ben ik terecht gekomen bij bebo parket, hier zouden ze vloeren hebben v.a €1 via de site zag . ik een mooie vloer v.a €1,98 ik weet niet of het aan mij ligt maar hierdoor kreeg ik de indruk dat ik er zeker zou slagen voor minder dan €5 per vloer, echter klopt dit totaal niet.. er komen allemaal niet genoemde kosten bij op. en de actie geld alleen op verschillende voorwaarders moet eerlijk bekennen dat ik door mij teleurstelling dit allemaal niet goed heb kunnen volgen. Al zijn de vloeren bij bebo parket goedkoop.. ze zijn niet zo goedkoop als waar ze je mee proberen te lokken.
voor mij geen nieuwe vloer, maar iig dit als waarschuwing voor de mensen die zich door de reclame net zo aangetrokken voelen als mij!! p.s en ook bellen heeft geen zin. hier vertellen ze ook de helft niet van de voorwaardes !!!

geen reclame neerzetten zonder de verschillende voorwaardes erbij te vermelden.

Bebo Parket
    Wij hebben de complete vloer voor minder dan 4 euro, stuur een mail naar frans@beboparket.nl dan stuur ik u de stalen op. mochten we dat niet waar kunnen maken dan krijgt u de vloer gratis.
    ik hoop dat u een echte klant bent en geen concurrent en dus contact opneemt.
    Bebo Parket
    ik heb je gister de hele dag geprobeerd te bellen en te appen en te mailen maar krijg geen gehoor en geen enkele terugkoppeling, helaas
    Bebo Parket
    we hebben niets meer van u vernomen en u reageert nergens op helaas

Ook een klacht indienen over Bebo Parket?