Klacht Bebo Parket: willen schijnbaar niet verkopen

gerard71

had via de site een Grenen Kloostervloer gezien van 29.98 per vierkante meter hierop gereageerd heb geen onder vloer of plinten nodig nu kwam de vloer op 7,98 de vierkante meter ex. btw, heb een 100 vierkante meter nodig, en moest worden bezorgd, hier komt dan nog eens 90 euro verzend kosten bij, bestelden hem via de mail. weigeren ze de vloer te leveren moet eerst naar de showroom komen, melden dat ik daar toe niet in de gelegenheid was zelfs nog een aanbetaling voorgesteld, de vloer moet in een schuur komen. wederom weigeren ze.
erg slecht lijkt of ze niet willen verkopen of als je daar bent misschien een duurdere vloer willen verkopen.
zeer slechte service, want kan daar och niet de gehele 100 vierkante meter bekijken.

Frans

Bebo Parket
    Goedemiddag,

Wij verkopen normaal gesproken onze Grenen Kloostervloeren niet ongeziens omdat deze open knoesten bevat, iets wat klanten vaak tegenvalt. Daarom adviseren wij klanten om altijd eerst bij ons te komen kijken in de showroom waarna wij uiteraard de vloer kunnen bezorgen.

Als u wilt kan ik er voor zorgen dat u de vloer wel ongeziens kan kopen maar dan vervalt uw retourrecht.

Hopende u hiermee een passende oplossing te hebben geboden.

Bebo Parket

Ook een klacht indienen over Bebo Parket?