Klacht Bebo Parket: Zeer sllechte aflevering laminaatvloer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 462929
Gebruiker
W.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij BEBOPAKKET een laminaatvloer gekocht, inclusief (plak)plinten. Afgezien van de vele missers die reeds waren voorgevallen, waaronder: betreffende vloer is volgens BEBOPAKKET een vloer zonder groef/naad, tijdens het leggen kwam men erachter dat er te weinig (plak)plinten waren (terwijl ik hieromtrent niet eenmaal navraag heb gedaan) en restant plinten zou dan wel worden nageleverd - indien ik er zelf achteraan zou bellen - en deze diende ik dan zelf te plakken enz., werd het laminaat door BEBOPAKKET na ca. 4 weken gelegd, incl. de plakplinten. Het resultaat: afwerking is zeer slecht, met name plinten sluiten niet aan - er is o.a. geen verstek gezaagd - + diverse plinten zijn beschadigd/stuk + planken laminaat ook.
Reactie van BEBOPAKKET via de e-mail o.a.: 'Verder zien we dat de leggers op een keurige manier de plinten geplaatst hebben. Daar zullen we geen verandering in aanbrengen.'

De oplossing

Goede/correcte afhandeling/aflevering, waaronder plinten die netjes (tegen elkaar) aansluiten en plakplinten/laminaat dat stuk, beschadigd en/of verkeerd geproduceerd is enz. vervangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bebo Parket
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Op de foto is te zien dat de plint recht is en de muur scheef is. Dat veroorzaakt de ruimte tussen de plint en de muur. Daar kunnen onze leggers helaas niets aan doen. Zij hebben geprobeerd dit effect minimaal te laten lijken en dit hebben ze volgens mij prima gedaan.

    Op de foto zie ik geen beschadigingen van het laminaat. Ik zie alleen een keurig gelegde laminaatvloer.

    Mocht er toch iets zijn wat niet goed gelegd is dan mag u uiteraard contact met ons opnemen. Wij zullen dan ons best doen om u te helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Bebo Parket

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kan nog wel andere pics sturen hoor. Geen probleem. Gelukkig is iederen het met mij eens, inclusief personeel van diverse bouwmarkten: 'prutswerk van de bovenste plank'. Wat ik nu inmiddels zeker weet is dat jullie oplichters zijn..van de bovenste plank.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bebo Parket?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen