Klacht Bebo Parket: Zeer sllechte aflevering laminaatvloer
Details
Klacht
Bij BEBOPAKKET een laminaatvloer gekocht, inclusief (plak)plinten. Afgezien van de vele missers die reeds waren voorgevallen, waaronder: betreffende vloer is volgens BEBOPAKKET een vloer zonder groef/naad, tijdens het leggen kwam men erachter dat er te weinig (plak)plinten waren (terwijl ik hieromtrent niet eenmaal navraag heb gedaan) en restant plinten zou dan wel worden nageleverd - indien ik er zelf achteraan zou bellen - en deze diende ik dan zelf te plakken enz., werd het laminaat door BEBOPAKKET na ca. 4 weken gelegd, incl. de plakplinten. Het resultaat: afwerking is zeer slecht, met name plinten sluiten niet aan - er is o.a. geen verstek gezaagd - + diverse plinten zijn beschadigd/stuk + planken laminaat ook.Reactie van BEBOPAKKET via de e-mail o.a.: 'Verder zien we dat de leggers op een keurige manier de plinten geplaatst hebben. Daar zullen we geen verandering in aanbrengen.'
Gewenste oplossing
Goede/correcte afhandeling/aflevering, waaronder plinten die netjes (tegen elkaar) aansluiten en plakplinten/laminaat dat stuk, beschadigd en/of verkeerd geproduceerd is enz. vervangen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.