Klacht Bebsy: Driedaagse trip is een tweedaagse trip

Robney

Ik heb een drie-daagse verrassingstrip geboekt bij Bebsy.nl. Bij de boeking krijg ik al een eerste verbazing dat er boekingskosten van 25 euro bij komen. Maar vooruit, we gaan niet overal moeilijk over doen. Krijg ik de reisbescheiden blijkt dat er pas gevlogen wordt op de 1e dag om 21.00 uur 's avonds. dus een drie-daagse reis is het al niet. voordat het hotel bereikt is met vlucht en OV zijn we al bezig met dag 2 en dan is er nog niet eens ingeboekt in het hotel. ik leg deze vraag neer bij Bebsy.nl, krijg ik als antwoord dat ik maar voor de boeking had moeten checken wat de vluchttijden zijn. maar dom van mij misschien, maar als ik een driedaagse trip boek dan ga ik ervan uit dat ik drie dagen krijg. ik heb vaker verrassingsreizen geboekt bij andere aanbieders en deze sturen mij wel in de ochtend weg. want dan heb je een driedaagse trip. verder zeggen ze, dat zij vanwege de lage tarieven die klanten betalen is een gunstige vliegtijd niet mogelijk. raar... heb de tarieven bekeken maar rechtstreeks boeken was goedkoper. bebsy.nl is bezig om foutieve informatie op de site te zetten en de klant op te lichten.

Ik wil compensatie of een driedaagse trip

Ook een klacht indienen over Bebsy?