Klacht Bebsy: Restitutie volledige bedrag

nicole mannens

Ik heb een voucher ontvangen voor een reis die in april 2020 door covid niet is doorgegaan. Echter nog steeds niet het volledige bedrag terug ontvangen. De vluchtkosten bij Ryanair zijn niet vergoed. Bebsy beweerd dat ik die zelf moet claimen. Met ryaniar is contact onmogelijk die sturen alleen algemene mails, steeds nieuwe referentienummers en per chat en telefoon zijn ze niet bereikbaar. Bebsy verschuilt zich achter regelgeving Ryanair die niet aan hen zou betalen. Maar ik heb toch een voucher van Bebsy gekregen die niet volledig is uitbetaald?

Bemiddelen met Ryanair
Bebsy heeft bij Ryanair aangevraagd om mijn vluchtkosten versneld terug te boeken. (Nu 16 maanden na annulering) Van Ryanair nog steeds geen reactie....dus ook nog steeds geen geld terug.

nicole mannens
    Nog steeds geen oplossing. Wel heeft Bebsy aangegeven dat ze een versnelde uitbetaling gevraagd hebben bij Ryanair. Van Ryanair tot op heden geen inhoudelijke reactie gehad. Frustrerend dat je overgeleverd ben aan aktie van Bebsy en het feit dat bij Ryanair niemand te bereiken is. Voor mij blijft nog steeds de vraag. Moet Bebsy niet het volledige bedrag uitbetalen? A) van hun een voucher gekregen. B) wat kan een klant nog meer doen dan blijven reklameren C) wat heb je aan een garentiefonds als je nu al 1 jaar plus 3 maanden op een gedeelte van je geld wacht en daarbij ondanks voucher zelf steeds aktie moet ondernemen .

Ook een klacht indienen over Bebsy?