Klacht Bebsy: Te weinig geld terug

sad Niet opgelost
Michellemuis12

Ik zou naar Londen gaan in maart maar mijn reis werd geannuleerd vanwege corona. Ik kreeg voor het gehele bedrag een voucher, ik was het daar niet mee eens maar het bedrijf bleef voet bij stuk houden dat zij geen geld terug hoeven te geven. Ik heb uiteindelijk de reis nogmaals geboekt voor dit jaar december op 2 juli 2020 toen was Londen code geel. Ik zou eigenlijk 12 november het resterende bedrag moeten betalen (ik heb de helft met mijn voucher betaald zo’n €400 en er staat nog €400 open). Na lang discussie voeren kan ik nu 2 weken voor mijn reis kijken hoe het ervoor staat. Ik heb 3 keuzes: Annuleren (al mijn geld kwijt + openstaande bedrag betalen) OF verzetten (openstaande bedrag betalen + wijzingingskosten, ongeacht de reis goedkoper uit kan vallen volgend jaar betaal ik gewoon de volle 800eu+wijzigingskosten) OF een voucher twv van €235 eu (de openstaande kosten vervallen + er wordt even ruim 150 eu van mijn al betaalde geld gepikt). Ik vind dit onwijs onterecht en wil gewoon mijn volledige reisbedrag terug wat ik al betaald heb!!

Ik wil graag tot een juiste oplossing komen. Ik wil geen gebruik meer maken van deze organisatie en mijn geld terug en dus ook geen voucher !

Michellemuis12
    Tot op heden geen reactie

Ook een klacht indienen over Bebsy?