Klacht Becel: Becel nieuwe verpakking verslechtering

Klachtnummer
# 389204
Gebruiker
Noortje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De nieuw verpakking van Becel koffiemelk is een verslechtering.
De uitschenk opening is erg groot, zodat je moeilijk kan doseren.
In de uitschenk opening blijft een restje opgedroogde koffiemelk achter en komt dan terecht in het volgende kopje en is niet fris.
Wat was er mis met de oude verpakking?

Gewenste oplossing

Particuliere klant

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Becel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Becel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen