Klacht Bed-mode.nl: Geen satijn

Linde

Volgens de beschrijving online is het dekbedovertrek van satijn. In de veronderstelling, uitgaande op mijn ervaring met het merk Cinderella, dat het een zachte stof is bestel ik twee eenpersoons dekbedden Cinderella Fairy Blue. € 54,95 per stuk. Best aan de prijs dus. In ieder geval voor mij. Na een lange wachttijd werd ik uiteindelijk enorm teleurgesteld. Natuurlijk heb ik bij jullie een klacht ingediend. Jullie antwoordde als volgt:
"Hallo,
Ik heb dit antwoord terug gekregen van de fabrikant.
Hallo Bennie,
Fairy is intensief bedrukt met witte bloemetje waarschijnlijk voelt het daardoor stugger aan. Het is echter wel in een satijnbinding geweven.
Dit even ter info.
Gr. Ben."
In de verwachting dat er nog een reactie zou komen (de laatste zin was immers 'dit even ter info') heb ik een tijd gewacht. Er kwam geen reactie. Bij navraag werd mij verteld dat het satijn geleverd is en daarmee was voor jullie klaar. Voor mij echter niet. Er is niet de beschreven kwaliteit geleverd.

Ik denk dat een compensatie van € 20,- per dekbek zeker op z'n plaats is.

Beste Linde,

ik begrijp je klacht niet helemaal. Je hebt een satijnen dekbed overtrek besteld, volgens de fabrikant is dit overtrek ook inderdaad met een satijnbinding geweven. Je hebt dus geleverd gekregen wat je besteld hebt. Wat hadden wij anders kunnen doen om je toch tevreden te stellen?

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Robin Kamphuis
    Linde
    Satijn is zacht, deze stof is niet zacht. Van dit dure merk mag je verwachten dat zij er voor zorgen dat de opdruk ook zacht is zodat het aan de verwachtingen voldoet. Dat doet dit beslist niet. En dat is mijn punt. Hoe je het ook wend of keert de stof is niet zacht!
    Bed-mode.nl
    Nogmaals, er is dekbed geleverd die met een satijn binding geweven is. Alle stoffen van Cinderella zijn zacht, dus het is onmogelijk dat het om een harde stof gaat. Ik heb het overtrek inmiddels zelf gevoeld en het voelt duidelijk aan als satijn. Misschien heeft u iets anders in uw hoofd dan satijn en is daardoor de verwarring ontstaan.

Ik begrijp niet goed waarom u € 20,00 euro per overtrek retour wilt hebben terwijl u de overtrekken al 3 maanden in gebruik heeft. U had 14 dagen de tijd om de overtrekken retour te sturen, maar daar heeft u niet voor gekozen.
    Linde
    Dat bedoel ik dus, totaal zinloos dit. Jullie hebben helemaal geen oor voor mijn standpunt. Waardeloos!
    Ik heb meteen aan de bel getrokken bij jullie. Om nu te gaan schermen dat ik de dekbedden al maanden in gebruik heb is natuurlijk onzin! Geef mij dan het het servicenummer van Cinderella.
    Bed-mode.nl
    U begrijpt mij verkeerd. U heeft satijn besteld en satijn geleverd gekregen, dus is er niets verkeerd geleverd. Als overtrek niet naar wens is had u binnen 14 dagen gebruik mogen maken van uw herroepingsrecht. En dat heeft u niet gedaan.

Ook een klacht indienen over Bed-mode.nl?