Klacht Bedden.nl: Geen restitutie maar wel hun eigen fouten, misleidende teksten op website, krijg niks terug!

PAu

KOOP HIER NOOIT WAT! Omzeilen de wet, betalen je niks terug, overal proberen ze extra geld bij te krikken. Zo word een boxspring zogenaamd gratis thuis geleverd, maar alleen letterlijk tot de voordeur. Wil je dat het bed naar binnen of een verdieping hoger wordt bezorgd? Dan €50 extra. En die 90 slaapgarantie is ook klare onzin. Want ja, je moet dan WEER €50 extra betalen, terwijl dat nergens op hun website beschreven staat! Verkeerd formaat matras geleverd, gezeik met de bezorging gehad, en daarna niet eens fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de 14 dagen bedenktijd, óf van de 90 dagen slaapgarantie, DOOR HUN FOUTEN. En restitutie of iets geven? Nee hoor, NIKS krijg je terug. Grootste fout ooit om hier te bestellen, wat een schaamteloze criminelenpraktijk!

Mij gebruik laten maken van de 90 dagen slaapgarantie, zonder dat ik iets bij hoef te betalen. Dit staat immers niet helder op hun website beschreven. Ik heb door hun fouten al genoeg geleden (maar waar ze niks aan hebben gedaan), dus dit is het minste wat ze kunnen doen!

Bedden.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Bedden.nl?