Klacht Beddenleeuw: Tegemoetkoming

Klachtnummer
# 469236
Gebruiker
Gebruiker1585578702
Datum
0 reacties

Details

De klacht

een verkeerde boxspring geleverd inmiddels is deze keurig omgeruild. Helaas heb ik geen reactie ontvangen op email voor een compensatie. Ik heb 2 keer vrij moeten nemen voor mn werk. Dit heeft mijn vrije dag gekost. . Ze komen klanten niet tegemoet ondanks hun fout.

De oplossing

dit heb ik mijn mail beschreven, welke tegenprestatie hier voor wil

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beddenleeuw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beddenleeuw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen