Klacht Beddenplein: Opgelicht

Klachtnummer
# 485251
Gebruiker
Aboers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Overtrek in mei besteld en direct betaald. Track&trace ontvangen in juli. Deze was nep, bestond niet, overtrek was niet onderweg. Aangegeven dat ik mijn geld terug wil, weer track en trace ontvangen. Dit grapje hebben ze drie keer uitgehaald. Uiteindelijk zeggen ze nu (7 okt) dat ze mijn geld terug gaan betalen, nadat ik dit meerdere malen heb verzocht. Ze hebben mij opgelicht en houden mijn geld, ze hebben hier geen recht op; want ze leveren geen product, dat is dus diefstal. Aangifte bij de politie is in behandeling genomen.

De oplossing

Mijn geld op 7 oktober terug zien op mijn rekening

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beddenplein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen