Klacht Beddenreus: Bedrijf levert niet op afgesproken datum.

Ronneke

Op 3-11-2018 heb ik bij hen een boxspring gekocht. Afgesproken is dat deze geleverd zou worden op 19-12-2018. Op 07-12-2018 krijg ik een email waarin mij geteld wordt dat het bedrijf op deze datum niet kan leveren. De nieuwe datum van levering wordt 11-01-2019. Eerst krijg ik dus na bijna een maand wachten te horen dat er niet op tijd geleverd kan worden en vervolgens blijkt de nieuwe datum voor levering bijna een maand later te worden! Verder wordt er de email verteld dat als ik die datum niet kan en een nieuwe datum wil het dan nog later gaat worden voor er geleverd gaat worden. Ik heb op vrijdag twee e-mails naar de klantenservice gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga en de levering op de afgesproken datum wil ontvangen en hier heb ik niks meer op vernomen. De boxspring is wel volledig betaald. Geen reden, geen compensatie, helemaal niks. Enkel een standaard excuses voor het ongemak.

De boxspring op de afgesproken datum leveren.

Wij vinden dat Beddenreus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ronneke
Ik ben zojuist door Beddenreus gebeld. Men heeft uitleg gegeven waarom de levering verlaat is. Verder is mij een tegoedbon toegezegd (uit te geven bij één van de filialen). De email die gestuurd is was volgens hen een experiment en zal aangepast worden. Wordt het bed op de datum geleverd die nu is toegezegd is wat mij betreft de zaak opgelost. Vandaag (04-01-2019, een week voor datum levering) kreeg ik te horen dat de levering wederom later zal plaatsvinden! Nu weer de 15e. Sta al bijna 25 minuten in de wacht.Zal hier nooit meer iets kopen, dat is zeker. Wat een incompetent bedrijf! Vandaag (12-01-2019) een mail gekregen waarin werd aangegeven dat men mij had proberen te bellen wat niet waar is. Ik had geen gemiste oproep en geen voicemail bericht. in de mail werd aangegeven dat ze WEER niet op de afgesproken datum kunnen leveren! Dit, twee dagen voor levering. Ik heb gemaild de aankoop te willen annuleren en mijn geld terug te krijgen. Ga ergens anders mijn boxspring kopen.

Ook een klacht indienen over Beddenreus?