Klacht Beddenreus: Boxspring niet geleverd op aangegeven datum.

Stefan

Boxspring besteld, deze zou 1 oktober aankomen. niet gebeld geworden of bericht gekregen dat het bed 30oktober zou komen.
Dit is veranderd zonder ons door te geven.
29 dagen wachten op een bed, oude bed al weggedaan ivm dat wij dachten dat 1 oktober ons nieuwe bed werd geleverd.
Gebeld naar beddenreus toen ineens hoorde we dat de levering verlengd is geworden hoofdkantoor geeft beddenreus heerlen de schuld, en beddenreus heerlen geeft hoofdkantoor de schuld.
Nu dus maar voor zolang een tweedehands gekocht bed.
Gebeld om ons tegenmoet te komen met korting. hier zouden ze ons voor terug bellen, naar een week hadden ze nog steeds niet terug gebeld. Toen maar weer zelf naar beddenreus langs gegaan en aangegeven wat ze konden doen qua korting hier weer 2 dagen opgewacht ze moesten het hoofdkantoor bellen. Vandaag werden we weer gebeld wel eindelijk eens uit hun zelf. We kregen geen korting ze konden ons tegenmoet komen met het uitzoeken van een matras overtrek die in de aanbieding is.

Flinke korting op boxspring zelf tweede hands bed voor 200 euro moeten aanschaffen voor maand op te kunnen slapen.

Wij vinden dat Beddenreus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beddenreus?