Klacht Beddenreus: Boxspring niet geleverd op afgesproken datum maar word nu een maand later geleverd

Klachtbeddenreus

Op 30 december 2018 ben ik bij Beddenreus in het filiaal in Duiven geweest waar ik met succes een boxspring bij jullie heb gekocht.
Dinsdag 26 februari zou mijn bed thuis bezorgd worden.
Afgelopen dinsdag 19 februari heb ik toch nog even naar het filiaal in Duiven gebeld om aan te geven dat ik het resterende bedrag graag contant wil betalen aan de bezorgers en hoe het met de levering ervoor staat omdat ik ook nog laminaat moet leggen voor dat het bed er is, dat was geen enkel probleem en ik kon mijn bed aanstaande dinsdag verwachten.
Vandaag ben ik begonnen met het leeg halen van mijn slaapkamer en mijn oude bed naar een afvalbrengstation gebracht zodat ik dit weekend laminaat kan leggen in mijn slaapkamer, dan hoef ik maar 5 dagen even op een luchtbed te slapen voordat mijn bed komt.
Word ik vanmiddag ineens gebeld door de Beddenreus dat door problemen het bed ineens niet dinsdag 26 februari geleverd kan worden maar pas woensdag 20 maart.
Afgelopen dinsdag heb ik voor de zekerheid nog naar de Beddenreus gebeld hoe het ervoor stond voor ik mijn hele slaapkamer leeg ging halen en mijn oude bed weg ging gooien en dan word ik vandaag ineens gebeld dat de boxspring 22 dagen later pas bezorgd gaat worden.
Dat betekent dat ik nu 22 dagen op een luchtbed op de grond kan gaan slapen omdat er een probleem is bij de beddenreus, waar nu ook mijn probleem van gemaakt word.
Aan de telefoon werd mij een tegoedbon van de Beddenreus aangeboden voor maar €50,- maar daar ga ik niet mee akkoord.
Ik slaap de aankomende tijd op een luchtbedje op de grond en wens graag een reële compensatie te ontvangen en niet afgescheept te worden met een tegoedbon van maar 50 euro op een aankoop van maar liefst 1600 euro.
Ik zou graag een gedeelte van het bedrag terug willen krijgen als compensatie.

Ik wil een gedeelte van mijn aankoopbedrag terug als compensatie

Wij vinden dat Beddenreus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beddenreus?