Klacht Beddenreus: levertijd

Klachtnummer
# 110270
Gebruiker
dellepoort
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Levertijd wordt eenzijdig veranderd doordat er een fout gemaakt is door BeddenReus. Klant is dus gewoon de dupe en kan niets doen. De fout die gemaakt is is de volgende. Levertijd stond op 9 juni. Door het wijzigen van het afleveradres -dat door Beddenreus niet goed gedaan is; afleveradres en factuuradres zijn verwisseld- is de levertijd opgeschoven. Hier ben ik zelf, bij inbellen naar Beddenreus, per ongeluk achtergekomen en nu kan beddenreus niet anders dan zeggen: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dit is natuurlijk zo alleen aan een goede oplossing wordt niet gewerkt. Levertijd is opgeschoven en de klant heeft het maar te accepteren. Slikken of stikken

De oplossing

9 juni als levertijd handhaven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beddenreus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beddenreus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen