Klacht Beddenreus: Slechte service

Klachtnummer
# 405534
Gebruiker
Lisanneh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin maart 2019 heb ik een bed gekocht, welke 19 april bezorgd zou worden. Al snel kreeg ik te horen dat dit niet ging lukken en werd de datum 3 mei. Ook dat lukte niet en werd de levering gepland tijdens mijn vakantie. Toen stond het gepland op 19 mei, maar ook dat ging niet door. Het werd 27 mei. En dan zonder matras want die was er nog steeds niet. Ik kreeg dus 2 leenmatrassen. Denk je je bed te hebben, val ik er uit met lattenbodem en al: bed niet goed gemonteerd. Duurde 2 weken voor er iemand kon komen. Kwam iemand langs die constateerde dat er een nieuw voetenbord op moest. Duurde weer 3 weken en tussentijds moest ik het probleem maar oplossen door een fles lenzenvloeistof tussen de lattenbodems te leggen. Na 3 weken kwam dan de monteur mét mijn matras eindelijk. Geeft aan dat een nieuw voetenbord niet nodig is; kan gewoon hersteld worden.. Poeh eindelijk mijn bed compleet.. Zakt ie nog steeds door: pootje onder de middenvlak is defect. Achteraan geveld en gemaild. Hebben ze het pootje op de post gedaan, mag ik zelf monteren... wat een mega slechte service....

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf het pootje zelf komt monteren. Een tegemoetkoming vind ik ook op zijn plaats maar zij hebben het afgedaan met een bon van €25.....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beddenreus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beddenreus?