Klacht Beddenreus: Slechte service

Klachtnummer
# 384229
Gebruiker
Sanne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij leveren van onze boxspring, zijn verkeerde onderdelen geleverd. Werd gezegd dat er een monteur met de juiste onderdelen langs zou komen. De afspraak is al drie keer telefonisch verplaatst. Iedere keer op dag van afspraak weet het hoofdkantoor (planning) van niets. Zij geven andere afdelingen de schuld, en ook zij zeggen van niets af te weten. Nu 10 dagen later krijgen we steeds moeizamer contact met de mensen van beddenreus.
Wanneer wij de bestelling willen annuleren en ons geld terug willen, gaan ze op onderzoek uit. Beloven ons dingen waar zij niet op terug komen. Het kost erg veel energie.
Wij zijn zeer teleurgesteld. Hier bestellen wij niet meer.

De oplossing

Met een oplossing komen. Binnen nu en een week willen wij weten waar we aan toe zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beddenreus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beddenreus?