Klacht Beddenreus: Te late levering matrassen

D.A. van Helden

Goedemiddag,

Wij hebben op 13 oktober 2019 2 matrassen besteld bij beddenreus met de maat 90x220. Zou geleverd worden op 30-11-2019. Op 29 november ben ik gebeld dat er niet geleverd kon worden en kreeg ik een mail dat de nieuwe leverdatum 18 december 2019 zou worden. 17 december werd ik gebeld dat geen twee matrassen geleverd konden worden er was maar 1 matras geleverd vanuit de leverancier. Gezegd dat ik twee matrassen heb besteld en dus ook graag 2 matrassen geleverd wil krijgen. Ik zou binnen 2 werkdagen een mail krijgen wanneer de nieuwe leverdatum zou zijn. Vandaag, 20 december, nog steeds geen mail ontvangen en dus zelf de klantenservice gebeld. De matrassen kunnen nu pas 29 januari 2019 geleverd worden. Ik vroeg welke garantie wij dan hebben dat het dan wel echt geleverd wordt. De klantenservice kon dat niet 100% garanderen. Als oplossing werd aangedragen dat we goedkopere matrassen konden bestellen want "die zijn volgens een collega ook goed''.

Hiermee wordt artikel 6 lid 2 algemene voorwaarden CBW niet gehonoreerd. Zonder garantie op levering weer wachten tot 29 januari gaat ons veel te ver.

Wij wensen daarom een schadevergoeding/goede oplossing

Wij vinden dat Beddenreus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beddenreus?