Klacht Beddenreus: Verkeerde maat matras geleverd, wordt niet teruggehaald en wachten op geld retour!

MarkS.

We hebben een matras besteld bij De Beddenreus. Deze werd geleverd in de verkeerde maat! Meteen aangegeven maar de chauffeur wilde het niet mee terugnemen, want moest nog meer bezorgen.
Gebeld, kregen we te horen, mag teruggestuurd worden in precies dezelfde verpakking. Dat ging niet omdat deze opgerold in de verpakking zat. Wij hebben deze uitgepakt en kwamen er toen achter dat de verkeerde maat was geleverd.
Diegene aan de telefoon zei toen: "oja". We hebben aangeboden om zelf de matras te brengen bij een van de winkels van de Beddenreus, maar dat kan niet...We hebben verschillende malen gebeld en gemaild. Krijgen elke keer standaard e-mail bericht terug dat ons bericht is ontvangen en u hoort nog van ons.
Als we bellen wordt er gevraagd of we de matras toch niet willen houden. Maar wij willen ons geld terug!
Ondertussen slaapt ons kind nog steeds op een oude matras.
Dit speelt al weken! We begrijpen met het CV dat alles vertraging oploopt. Maar hoezo kunnen we zelf geen artikel retourneren in een winkel. Wij wonen in Amsterdam en moeten nu wachten op het transportbedrijf van de Beddenreus die helemaal aan de andere kant van het land ligt om het op te halen. Al pissig omdat die chauffeur aan bij levering het niet gelijk wilde meenemen terwijl het meteen duidelijk was dat de maat van de matras niet klopte met wat we besteld hadden.
Echt waardeloze service.
Geen enkele bereidheid tot oplossing, van kastje naar de muur en ben bang dat we ons geld gedag kunnen zeggen!

Matras zsm ophalen en geld terug!

Wij vinden dat Beddenreus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beddenreus?