Klacht Bedo OPEL demontage: ABS-sensor reparatie en APK keuring

EK

Afgelopen vrijdag ben ik bij Bedo in Waalre geweest voor een APK-keuring. Daar was de afspraak dat ze drie banden zouden vervangen en de abs-sensor linksachter zouden vervangen, als ze die voor onder de honderd euro konden vinden. Anders zouden ze mij moeten bellen.

Toen ik later langs kwam was hij helemaal gekeurd en was ik verrast, want ze zeiden de sensor bij Argos in Heeze te hebben gehaald en ik wist dat Argos er geen had. Thuis zag mijn vriend dat hij helemaal niet gemaakt was, maar omgelust! Argos heeft ook verklaard er geen verkocht te hebben of Bedo te hebben gezien op vrijdag

De volgende dag zei de baas dat zijn monteur de sensor bij Argos heeft gehaald en verwees ons naar zijn monteur. Die zei hem in opdracht van zijn baas omgelust te hebben. Ik heb dus 150 euro betaald voor iets wat niet gemaakt is. Daarnaast heeft blijkbaar een andere garage mijn auto gekeurd voor 50 Euro, heb ik 90 betaald voor banden en 50 voor een uur werk. Dit maakt het totale bedrag 340 Euro.

Graag zou ik een verklaring willen van Bedo waarom ze dit zo opgelost hebben zonder mij geïnformeerd te hebben. Ook dat ik hoor waarom ik 150 Euro moet betalen voor iets wat ze niet vervangen hebben, waarna ze me nog voorliegen ook.

Ik verwacht van Bedo dat ze of mijn abs-sensor vervangen, zoals afgesproken voor 150 Euro of dat ze de 150 Euro terugstorten.

Zelf heb ik geen verstand van auto's en ik reken op een garage om mij met fatsoen, professionaliteit en integriteit te behandelen. Dit is bij Bedo niet gebeurd. In plaats van mij of mijn naasten professioneel te woord te staan spreken ze elkaar tegen en worden we zeer aggressief behandeld.

Wij vinden dat Bedo OPEL demontage hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bedo OPEL demontage?