Klacht Bedo OPEL demontage: Verkeerde en niet bruikbaare onderdeel ontvangen

Klachtnummer
# 26287
Gebruiker
GS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

de onderdeel die ik besteld had (op internet)(motorkapbekleding opel corsa 2 drs BENZINE) en wat Bedo naar mij toe hebben gestuurd is niet hetzelfde. Ze hebben een niet bruikbare motorkap bekleding voor diesel gestuurd, dat onderdeel heb ik in hetzelfde verpakking naar hun toe teruggestuurd maar ze willen het bedrag € 37.95 niet terugbetalen, want volgens hun nemen ze de geleverde art. niet meer terug.
Telefonisch en per e mail willen ze niet meewerken.

De oplossing

Graag het bedrag van € 37.50 terug boeken op mijn rekening nummer 359903991 tnv G.Sokoli of de juiste onderdeel naar mij toe sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bedo OPEL demontage hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bedo OPEL demontage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen