Klacht Bedo OPEL demontage: verkeerde onderdelen gestuurd, maar kan deze niet terugsturen, ondanks dat ik type en kenteken vermeld heb bij de bestelling.

Ingridvan zuilekom

Vorig jaar maart een onderdeel opgevraagd factuurnummer 12153, kenteken gemeld en type, ondanks deze gegevens is er een verkeerd onderdeel gestuurd, past niet in mijn auto. Ik heb er niks aan, het betreft een drukgroep v oor een ander type auto. Ik heb hierover gebeld, direkt nadat duidelijk werd dat het product niet paste, de koppelingsplaten waren totaal onbruikbaar en de drukgroep paste niet. Dit heb ik aan hen gemeld, hen ook gevraagd of het mogelijk was het terug te sturen. In een later stadium heb ik remschijven gevraagd en de juiste koppelingsset. De remschijven zijn ontvangen en waren ook te gebruiken, maar de koppelingset was van een ander type auto, Corsa. Ik heb gevraagd of het terug te sturen was, maar dat kon niet. Ik heb mijn geld niet terug gehad en heb het juiste onderdeel nooit ontvangen, en heb bij de garage alsnog de juiste onderdelen moeten betalen.

de onderdelen, waar ik niks aan heb, terug sturen en het door mij betaalde bedrag van € 310,00 retour op mijn rekening. ten name van Bruggeman,Lochem, minus de door mij gehouden remschijven a € 65,00.

Wij vinden dat Bedo OPEL demontage hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bedo OPEL demontage?