Klacht bedrijf.nl: oplichterij bedrof onwaarheid

cuellebre klussen en verbouwen

Vaandag kreeg ik een telefoonbel van bedrijf.nl. De vrouw zei dat ik vorige jaar afgesproken had over twee jaar contract voor 400 euro per jaar en dat ze me moet bellen na een jaar om de volgende jaar te bevestigen en de eerste jaar te betalen.
Dat is belachelijk. Ik heb nooit zo een afspraak gemaak. Ik ken zelfs niet de bedrijf. Als mijn Nederlands niet zo goed ik, praatte dan ik in Engels. Maar ze zei dat ik vorige jaar de afspraak had gemaakt, dus ze had niets mieer met me te bespreken en dat de administratie afdeling contact met me zal hebben voor 400 euro te betalen.
Ik vraag al dat "afsgesproken" contract met email of bij post naar me, maar ze zei "dat doen we niet". Helemaal gek.

Ik heb nooit een afspraak met deze mensen gedaan. Ik heb ook geen email of enkele ander informatie van deze mensen gekregen. Dus dit is een oplichterij.

Wij vinden dat bedrijf.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over bedrijf.nl?