Klacht Bedrijfsfitness Nederland: BFN hanteert opzegtermijn na eenzijdige aanpassing van voorwaarden toegang, door corona regels

Klachtnummer
# 566290
Gebruiker
ER
Datum
0 reacties

Details

De klacht

BFN hanteert opzegtermijn standaard nu er door de overheid en dus door de sportschool, toegangsbeperkende maatregelen zijn gesteld en ik dan ook niet meer gebruik kan maken van de fitness faciliteiten.
Geclaimd wordt door BFN dat de sportschool wel open is. Waar BFN hier aan voorbijgaat is dat ik alleen toegang heb na een medische interventie, namelijk een niet goedgekeurd vaccin of een PCR test/sneltest. Beiden zijn medische interventies die niet opgelegd mogen worden. Dit betekent dus dat ik een medische handeling moet ondergaan om toegang te kunnen krijgen....
De maatregelen zijn 6 november ingegaan en ze beëindigen mijn abonnement pas per 27 december. Dit is eenzijdige verandering van de voorwaarden waardoor ik per direct kan opzeggen en dat weigert de organisatie.

De oplossing

Mijn abonnement per 8 november beëindigen en niet per 27 december. Terugbetaling van het volledig aantal dagen van 8 nov tm 27 jan, de periode waarover mijn abonnement nog loopt en ik geen toegang heb tot de sportschool zonder medische interventie te moeten ondergaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bedrijfsfitness Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bedrijfsfitness Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen