Klacht Bedrijfsfitnessonline.nl: Klacht over misleidende informatie

# 195063
Crossheartll

Beste,

Dit is een klacht tegen beiden partijen. Sinds kort werkt ons bedrijf met bedrijfsfitness online. Op deze manier kun je mooie kortingen krijgen bij je sportschool. Nergens wordt er aangegeven dat je rekening moet houden met je lopende abonnemen omdat je anders meer geld kan gaan betalen. Op de website van de fit for free staat zelfs het volgende:
Altijd korting op het particuliere abonnement
Ook als je al lid bent, kun je overstappen op de korting
Op de website van bedrijfsfitness online wordt hier niks over gezegd.
Ik had een particulie abonnement en ik was al lid maar ik ben via bedrijfs fitness online maandelijks nu dus MEER kwijt ipv minder. Ook ben ik blijkbaar ineenkeer een heel nieuw abonnement aangegaan terwijl ik al lid was. En beiden partijen geven elkaar de schuld en kunnen er "niks" aan doen. Ik vind het belachelijk dat deze MISLEIDENDE informatie gepromoot mag worden! Ik wil mijn oude abonnement terug en dat de teksten ip beide websitew worden aangepast!

Ik wil mijn oude abonnement terug en dat de informatie op de webste wordt aangepast

Bedrijfsfitnessonline.nl
    Goedemiddag Kelly Wanmaker,

We hebben je klacht op de website gezien en hebben eerder deze maand mailcontact met je gehad over de situatie die zich heeft voorgedaan.

Hieruit is voortgekomen dat de nodige informatie bekend wordt gemaakt op de gepersonaliseerde website van jouw werkgever. De informatie over de kortingen hebben betrekking op het huidige particuliere tarief, echter hebben we geconstateerd dat jij gebruik maakt van een abonnement met een oud tarief. Helaas hebben wij geen inzicht in de hoogte van de betalingen van de particuliere abonnementen waardoor de verantwoordelijkheid van het vergelijken van de tarieven bij de medewerkers komt te liggen. Om deze rede proberen wij de tarieven zo duidelijk mogelijk op onze website kenbaar te maken om zo min mogelijk verwarring te scheppen.

Helaas kunnen we je oude particuliere abonnement niet meer aanbieden, maar hebben wij wel de informatieverstrekking op de website van je werkgever aangepast.

Team administratie BedrijfsFitnessOnline
    Crossheartll
    Ik heb de websites goed bekeken en er wordt gepromoot met je zult nooit meer gaan betalen, deelnemers gaan altijd minder betalen voor hetzelfde abonnement, maakt niet uit welk model er wordt gekozen; altijd voordeel. Dit is slechts een greep van de teksten op jullie website.Daarnaast is jullie tekst pas aangepast nadat de fout bij mij is gemaakt.Dit geeft bij mij aan dat jullie fout zaten.Deze klachten zijn op 08-10-'15 & 12-09-'14 ook al bij jullie gemeld. Staat op klachtenkompas.
    Bedrijfsfitnessonline.nl
    Beste Kelly Wanmaker, betreffende zaken hebben wij telefonisch en per mail toegelicht en kunnen hier niet meer over zeggen dan al is gedaan. Om deze reden zullen wij hier niet meer verder op ingaan via dit kanaal en zullen wij deze klacht bij deze sluiten.

Ook een klacht indienen over Bedrijfsfitnessonline.nl?