Opgelost door Bedrijfsfitnessonline.nl: nepperij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 142590
Gebruiker
Janniewiel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nadat ik mijn abonnement bij Sportcity op wil zeggen, blijkt dat ik na het aanvragen van bedrijfsfitness een nieuw en duurder abonnement door mn neus geboord heb gekregen.

7,50 duurder per maand en laat dat nou net de korting zijn. Kortom, weinig korting, maar er nog wel een half jaar aan vast.

Gewenste oplossing

Gelukkig zag men bok Sportcity ook wel in dat ik weinig profijt gehad heb van bedrijfsfitnessonline.nl en hebben zij mijn abonnement gewoon afgesloten met een maand opzegtermijn.

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Janniewiel
    Datum
    Mijn klacht was al opgelost, maar ik hoop hiermee anderen te waarschuwen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bedrijfsfitnessonline.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen