Opgelost door Bedrijfsfitnessonline.nl: Opzeggen abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75793
Gebruiker
Monique248
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb al meer dan een jaar een fitnessabonnement bij Fit For Free. Omdat ik werk bij Webhelp, heb ik in juni via de website www.bedrijfsfitness.nl/webhelp een collectiviteitskorting afgesloten. In augustus heb ik echter besloten (i.v.m. financiële redenen) mijn fitnessabonnement op te zeggen. Hierbij geldt m.i. een opzegtermijn van een maand, omdat ik al meer dan een jaar lid ben van FFF. Echter gaf FFF aan dat mijn abonnement pas in juni 2015 beëindigd zal worden. Nu blijkt dat datgene wat als collectiviteitskorting wordt aangeboden door bedrijfsfitnessonline, een nieuw jaarabonnement is. Nergens wordt dit duidelijk vermeld op de website waar ik deze korting heb afgesloten. Ook in de bevestiging is dit niet vermeld. Ik heb al een klacht gestuurd naar FFF, zij sturen mij door naar bedrijfsfitnessonline, maar zij hebben tot op heden (klacht is op 4-9 verzonden) niks van zich laten horen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn abonnement alsnog per direct beëindigd zal worden.
Daarnaast wil ik dat bedrijfsfitnessonline.nl duidelijk vermeld op hun website dat je bij het aangaan van de korting tevens een nieuw jaarabonnement aangaat.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Monique248
    Datum
    Nu reactie gehad dat het abonnement per 1 oktober 2014 opgezegd wordt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bedrijfsfitnessonline.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen