Klacht Bedrijfsfitnessonline.nl: Praten tegen een muur, geen enkele medewerking of begrip van BFO

rick

Ik dacht goedkoper uit te zijn, niets is minder waar.
Mijn zoon betaald bij sportcity zelf 24 euro *(kids), bij BFO 46 euro excl btw, dan komt er nog een korting maar dan betaal ik nog steeds veel te veel. Ook de rest van mijn gezin, maar oke dat komt rond de 35 euro uit.
BFI bied dure abonnementen aan , bij sportcity betaal je 35 euro, ok 2 jaar lidmaatschap, bij BFO 46 euro excl btw, dat is al meer dan sportcity want daar betaal je 45 euro.

Je wordt hier dus duidelijk een oor aangenaaid, als ik dan vraag mag mijn zoon dan opzeggen want die betaald veel te veel, nee meneer had u beter op moeten letten.
Arrogantie is daar blijkbaar een sport.

Waardeloos bedrijf dus,

Mijn zoon zijn abonnement stop zetten.

Bedrijfsfitnessonline.nl
    Beste Rick Schoonbeek,

Helaas waren wij niet op de hoogte van jouw ingestuurde klacht en hebben wij niet eerder via de website kunnen antwoorden.

Echter hebben wij wel mailcontact gehad en is de situatie afgehandeld. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag.

Team administratie BedrijfsFitnessOnline

Ook een klacht indienen over Bedrijfsfitnessonline.nl?