Klacht Bedrijfsfitnessonline.nl: Slechte bereikbaarheid en service

cccelien

Inmiddels 2 weken geleden heb ik mijn voet gebroken en heb een abonnement lopen bij fit for Free. Nu las ik online dat het mogelijk was om je abonnement tijdelijk te pauzeren, ook als dit om medische redenen was. Op internet ingelogd en gekeken bij mijn abonnement, helaas niet online mogelijk gezien ik via Bedrijfsfitness Online lid ben via mijn werkgever.
De klantenservice van Fit for Free gebeld, verhaal uitgelegd en ik werd doorverbonden met het filiaal in Breda. De vrouw was erg vriendelijk en heeft contact opgezocht met bedrijfsfitness online, helaas niet te bereiken maar ik zou teruggebeld worden dezelfde dag nog. Is niet gebeurd. Vervolgens heb ik zelf dagen contact gezocht met bedrijfsfitness maar dit werd helaas niet beantwoord. Uiteindelijk afgelopen maandag contact gehad, zou geen probleem moeten zijn om te pauzeren, mijn vraag werd doorgezet naar het hoofdkantoor en ik zou een mail ontvangen als dit geregeld zou zijn.
Inmiddels is het vrijdag, nog niks gehoord. Ik heb zelf teruggebeld naar bedrijfsfitness online en de meneer aan de telefoon ging het navragen. Nee is helaas niet mogelijk om te pauzeren het enige wat we kunnen doen is je abonnement opzeggen. Waar gaat het hier mis?! Hele slechte service van zowel Fit for Free als bedrijfsfitness online vind ik!

Mijn abonnement pauzeren zoals dat ook bij reguliere abonnementen kan.

cccelien
    Inmiddels zijn we alweer een week verder en heb ik nog geen reactie gehad.

Ook een klacht indienen over Bedrijfsfitnessonline.nl?