Klacht Bedrijvenbranch: ten onrechte factuur ontvangen

Klachtnummer
# 8928
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben telefonisch benadert door bedrijvenbranche of ik ons jaarcontract met een vermelding op de website www.bedrijvenbranche.nl wilde verlengen aangezien deze bijna afgelopen zou zijn. Nu hebben we dit contract nooit gehad en willen ook geen contract of enig contract verlengen. Vervolgens toch een factuur gekregen a € 264,18 met een bevestiging dd. 27-07-2012.. Is dit bedrijf. Heb inmiddels een aangetekende brief gestuurd waarin ik bovenstaande ook heb gemeld op dd. 31-07-2012.

De oplossing

verwacht een email dat er ten onrechte een bevestiging en factuur naar ons gestuurd is voor diensten die we niet af willen nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bedrijvenbranch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bedrijvenbranch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen