Klacht Beds & Bedding: Slecht geadviseerd kan niet ontspannen gaan slapen en word altijd met rugpijn wakker.

C.W. Valkenburg V Doorn

Ik heb een Ubica Geltex Gi 6 gekocht op 22-2-17 na 2 maande omgeruild voor stevig dat wist ik niet, was mij niet verteld bij de aankoop van het matras maar ik kwam er bij toeval achter toen ik op de website van Ubica keek daar stond dat je 3 mnd omruilen garantie had.
Mijn oude kern was opgeslagen wat zeer vriendelijk was na een paar weken omgeruild voor mijn oude kern.
Ik heb nog contact gehad met de winkel maar daar zei men letterlijk dit is het meer kunnen we niet voor u doen,ik had me denk ik hierin berust tot ik keek op de website van de consumentenbond.
Het is toch te gek voor woorden dat je een nieuw matras koopt om de reden dat je rugpijn heb,nu heb je een nieuw matras en nu heb ik nog steeds vreselijk rugpijn,ook heb ik het gevoel dat er een kuil zit als ik iets hoger ga liggen dat glij ik toch weer naar onder toe.
Men kent mij onder de naam Valkenburg

Doen wat ze in eerste instantie hebben gezegd we hebben altijd een oplossing,zij hebben mij dit geadviseerd wat voor mij een hele slechte investering is.
Ik wil zonder rugpijn op mijn rug of op mijn zij , fris en uitgeslapen wakker worden,en nu moet ik een slaaptabletten nemen zodat de spieren gaan ontspannen om maar in slaap te vallen

Wij vinden dat Beds & Bedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

C.W. Valkenburg V Doorn
Ze hebben 30% procent korting aangeboden,ik had begin dit jaar 2017 een kleine 1000 euro uitgegeven aan een matras wat was geadviseerd door iemand die moest doorgaan voor een adviseur,nu zou ik weer minimaal een 1200 euro uitgeven met een 30%procent korting dat komt neer op 840,- bij het zelfde bedrijf,NEE dat gun ik ze niet,voor dat geld met die minimale korting ga ik wel naar een goed gerenommeerd bedrijf,b.v BEDTIME in Haarlem

Ook een klacht indienen over Beds & Bedding?