Klacht Bedsupply.nl: Op basis van ondeugdelijke warmteklasse aanduiding, dekbedden retourneren, leverancier weigert terugname.

M.J.G. Brugman

De leverancier weigert terugname van dekbedden met als argument dat ze 'gebruikt' zijn. Vaststellen of een dek bed bevalt kan alleen door er een nacht, in een lakenhoes, onder te slapen.
Als consument is het niet mogelijk op basis van de warmte klasse, op de website, een weloverwogen keuze te maken.
De warmteklasse is geen universele norm en het is dus alleen mogelijk dekbedden te vergelijken op basis van vulling en tijk. Warmteklasse 1 van het ene dekbed is niet gelijk aan die van een andere. Door bovengenoemd probleem hebben we een verkeerd en in onze ogen ondeugdelijk dekbed aangeschaft (te warm, te zwaar, te volumneus) en wordt terugname door de webshop geweigerd.

We willen graag de dekbedden retourneren, zonder aanmaningen tot betaling.

Wij vinden dat Bedsupply.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bedsupply.nl?