Klacht Bedsupply.nl: Op basis van ondeugdelijke warmteklasse aanduiding, dekbedden retourneren, leverancier weigert terugname.

Klachtnummer
# 48592
Gebruiker
M.J.G. Brugman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De leverancier weigert terugname van dekbedden met als argument dat ze 'gebruikt' zijn. Vaststellen of een dek bed bevalt kan alleen door er een nacht, in een lakenhoes, onder te slapen.
Als consument is het niet mogelijk op basis van de warmte klasse, op de website, een weloverwogen keuze te maken.
De warmteklasse is geen universele norm en het is dus alleen mogelijk dekbedden te vergelijken op basis van vulling en tijk. Warmteklasse 1 van het ene dekbed is niet gelijk aan die van een andere. Door bovengenoemd probleem hebben we een verkeerd en in onze ogen ondeugdelijk dekbed aangeschaft (te warm, te zwaar, te volumneus) en wordt terugname door de webshop geweigerd.



Gewenste oplossing

We willen graag de dekbedden retourneren, zonder aanmaningen tot betaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bedsupply.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bedsupply.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen