Klacht Beebler.nl: Geen Levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 544608
Gebruiker
Niet bezorgd
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb op 18 mei j.l. een bestelling gedaan bij TPASMART en vervolgens een bevestigingsmail gehad. Als ik nu op bestelling bekijken druk, krijg ik het bericht dat ze niet bereikbaar zijn. De levering had al geweest kunnen zijn. Heb enkele mails gestuurd, en krijgt vervolgens geen bericht terug.
Ben zo langzamerhand benieuwd of de bestelling wel wordt geleverd of dat het geld wordt teruggestort.

Gewenste oplossing

Of komende week de levering alsnog door laat gaan, of het betaalde geld terugstort.
Geboden oplossing
Jammer hoor, ben je zo €44,95 kwijt terwijl je ervanuit gaat dat je gewoon iets koopt bij een webshop, en vervolgens niet binnen de afgesproken levertijd wordt bezorgt. En als je dan een mail stuurt niet wordt beantwoord. Ze kunnen beter ophouden met dit bedrijf. Zo kan ik mijn geld ook wel verdienen, maar doe zoiets liever op een eerlijke manier.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beebler.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Beebler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen