Wij vinden dat Beebler.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Beebler.nl: Geen Levering
Details
Klacht
Heb op 18 mei j.l. een bestelling gedaan bij TPASMART en vervolgens een bevestigingsmail gehad. Als ik nu op bestelling bekijken druk, krijg ik het bericht dat ze niet bereikbaar zijn. De levering had al geweest kunnen zijn. Heb enkele mails gestuurd, en krijgt vervolgens geen bericht terug.Ben zo langzamerhand benieuwd of de bestelling wel wordt geleverd of dat het geld wordt teruggestort.
Gewenste oplossing
Of komende week de levering alsnog door laat gaan, of het betaalde geld terugstort.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.