Klacht Beemerglas: zeer slechte service, bedrijf neemt geen contact op

Y.B.M.D. Demierre

Anderhalf jaar geleden (in de zomer 2016) zijn er medewerkers van Beemerglas langs geweest om de status van onze ramen te bekijken en de maten op te nemen. Er zou namelijk nieuw glas geplaatst worden ter vervanging, omdat de isolerende werking ervan inmiddels verloren is gegaan. Na dit bezoek zou er opnieuw een afspraak worden ingepland. Deze afspraak is nooit gemaakt. Ik heb ik meerdere malen geprobeerd telefonisch contact te komen met Beemerglas, maar Ik krijg steeds te horen dat ik zal worden teruggebeld, ook dit is nog nooit gebeurd. Vorige maand is er schriftelijk via technisch beheer van onze VVE een klacht geregistreerd. Ook dit heeft helaas niet het gewenste resultaat opgeleverd. Ik werd wederom niet teruggebeld en als ik bel krijg ik steeds te horen dat ik wordt teruggebeld. Ik heb zojuist weer gebeld, maar er wordt niet opgenomen. Voor een bedrijf dat zegt service hoog in het vaandel te hebben is dit toch wel zeer opmerkelijk.

Dat mijn ramen eindelijk gefixed worden. Helaas zit onze VVE vast aan dit bedrijf. Mijn servicekosten betaal ik toch ook niet voor niks??

Wij vinden dat Beemerglas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beemerglas?