Klacht Beenhakker: Erg klantonvriendelijkheid!!!!!!!!!!

Klachtnummer
# 377991
Gebruiker
Meggie#112
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een erg ernstige klacht. Wij komen al jaren bij Beenhakker/Jens voor mijn rolstoel. Er zijn soms kleine dingen aan die dan ter plekke gerepareerd kunnen worden, voorheen werden wij altijd perfect geholpen en ook te woord gestaan!!!!!! Tot vandaag ik weer kwam omdat het kleine voorwieltje zwabberde en los zat. Doodeng dus om mee te lopen. Enfin wij dachten even bij Jens langs gaan helaas nu een totaal andere ervaring. Zeker 10 min voor in de gang zitten wachten, de dames van het kantoor keken allemaal maar ondernamen geen enkele poging om te vragen of ze ons konden helpen,erg vervelend hoor!!!!!! Eindelijk vroeg iemand iets en direct kwam het antwoord dat er. Absoluut geen tijd was om te helpen en dat ze dat niet meer deden voor particulieren?????? Kennelijk alleen als je via WMO komt ,kunnen ze beter aan verdienen denk ik!!!!!!!
Het was zo vreselijk onsympathieke zoals ik te woord gestaan werd,heel erg naar. Ik hoop dat jullie hier iets mee doen,want jullie hebben aardig het alleen recht en is moeilijk om een andere zaak te vinden die je even gaat helpen met je rolstoel. Gelukkig zijn er nog hele sympathieke fietsenmakers die mij even hebben geholpen. Helaas kon ik het van Beenhakker/Jens niet hebben jammer maar waar!!!!!!!

Gewenste oplossing

Graag antwoord geven, aan mij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beenhakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beenhakker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen