Klacht Beenhakker: gewoon niet teruggebeld worden. schandalig bedrijf

marion Bakker

Mijn vader zit na een medische misser in een rolstoel. Nu was zijn rolstoel kapot , dus Beenhakker kwam kijken. Lag aan wilen zei hij . dus iets nieuws besteld voor de wielen. Maaaaaar daar lag het ook niet aan. Toen kwamen ze weer, en lag het opeens aan iets anders. Dat kon hij niet ter plaatse maken dus rolstoel voor reparatie naar Beenhakker. Na 20 x bellen met de achterwacht (zoals zij dat noemen). geen reakties terug. Laatste keer ben ik zo ontzettend kwaad geworden, gaan ze lachen aan de telefoon. Tot op heden nog steeds niet teruggebeld. Mijn vader is afhankelijk van die rolstoel. interresseert ze niks. Leidinggevende gevraagd, zou terugbellen , ook nog niet gebeld. wat een ontzettend schandalig bedrijf is die Beenhakker. ECHT KOOP DAAR OOK NOOIT WAT EN LAAT DAAR OOK NIKS REPAREREN WANT JE KRIJGT HET NIET TERUG EN BELLEN KUNNEN ZE OOK NIET. Echt ronduit schandalig.

Mij in ieder geval bellen. maar dat doen ze toch niet. En verder zorgen dat de rolstoel met spoed gerapereerd gaat worden.

Wij vinden dat Beenhakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!