Klacht Beenhakker: reparatie rolstoel

Klachtnummer
# 160600
Gebruiker
Alipur
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben gehandicapt en zit op elektrische rolstoel van bedrijf Beenhakker.
sinds weken wacht ik op reparatie van mijn rolstoel. Ondanks meerdere malen telefonische contact in mijn stoel nog niet gerepareerd, terwijl ik elke dag erg veel last van heb.

Gewenste oplossing

Beenhakker moet snel mijn rolstoel repareren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beenhakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beenhakker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen