Klacht Beenhakker: Slechte service en geen Communicatie

Pol97

Helaas moet ik weer een klacht over de firma Beenhakker melden.

Drie weken geleden is er bij ons een monteur geweest voor een simpel probleem, er moet een bedieningkastje anders gemonteerd worden omdat na een eerdere modificatie het kastje zo geplaatst is dat mijn vrouw er niet meer bij kan, de monteur heeft foto’s genomen en gezegd dat er op de technische binnen dienst een simpel beugeltje gemaakt moet worden en binnenkort terug zou komen en dan ook gelijk een strip aan de voetenplank zou vast nieten die al weken los hangt.
Vandaag na 3 weken maar eens gebeld wanneer dit wordt opgelost.
Antwoord : De aanvraag is bij de binnendienst maar nog niet verwerkt het is misschien druk, ze zouden het direct navragen toen ik vroeg mij terug te bellen was het antwoord : als u dat wilt.
Natuurlijk nog niet terug gebeld.
Vorige keer heb ik een compliment voor de monteur gemaakt maar dat geld zeker niet voor de organisatie Beenhakker (Nog nooit zo slecht bedrijf meegemaakt).

Een goede en vriendelijke Communicatie met de binnendienst / planning.
Beter opgeleide monteurs die echt verstand van zaken hebben. ( volgens sommige monteur wordt het vak buiten in het veld geleerd en zijn er niet echte technische trainingen).

Wij vinden dat Beenhakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beenhakker?