Klacht Befit2day.nl: Zeer slechte tot geen communicatie

Klachtnummer
# 446917
Gebruiker
befit2dayniettevertrouwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Artikelnummer 801360983 is bij befit2day besteld, maar was allang geannuleerd nadat ik een verzendbevestiging heb gestuurd (hier zat een week tussen).

Nu kan ik met geen mogelijkheid het bedrijf bereiken. Telefoonnummer is offline gehaald en men reageert niet/stuurt standaard mails op mijn berichten. Inmiddels is pakketje bezorgd. ik kreeg geen kans om de bestelling bij de postbode te weigeren omdat het in trappenhuis was gezet ivm corona.

Ik ben niet van plan de retourkosten te gaan betalen en ben ik afwachting van het bedrijf op hun reactie. Ik wilde daarom laten weten dat ik deze rekening niet van plan ben te betalen, maar zal contact met jullie houden. Inmiddels is dit een principekwestie geworden.

Het bedrijf in kwestie heeft een lange geschiedenis van slechte klantenservice. Online veel slechte verhalen die dateren van vóór coronacrisis.

De tientallen negatieve Facebook berichten zijn inmiddels verwijderd. Ik raad iedereen aan een klacht in te dienen. En indien gebruik is gemaakt bij Afterpay, hen ook in te lichten.

De oplossing

Voorschot retourkosten, of ophalen van eigen eigendom. Anders gaat product de prullenbak in. Ik ga niet betalen voor jullie onzin.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Befit2day.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Befit2day.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen