Klacht Behangersbedrijf Veltenaar: Behang geeft zilverkleur af

Nick

Product: Barok behang Wit/Zilver

Bij het behangen blijkt dat het zilverkleurige materiaal op het behang erg afgeeft. Aanraken en langsheen lopen zorgt dat er zilver op je handen of kleding komt. Daar ben ik niet zo blij mee, temeer ik een tweetal kinderen heb die regelmatig in hun doen en laten tegen de muren aankomen.

Daarom zou ik graag het product willen omruilen tegen een gelijksoortig product waar de zilverkleur niet van loslaat.

Ik heb het bedrijf een aantal keer hierom verzocht, maar het blijkt dat ze helaas weinig trek hebben om hier een oplossing voor te zoeken. Er is aangegeven dat na verloop van tijd het behang niet meer afgeeft. Inmiddels zijn we enkele weken verder en blijkt dat het behang nog onverminderd afgeeft. Inmiddels wordt niet meer geantwoord op email en telefonisch kan ik ze niet bereiken.

Behangersbedrijf Veltenaar is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.